Algemeen

Oudehaske is een nieuwe weg ingeslagen. Er wordt namelijk een Businessclub opgezet. Deze Businessclub biedt bedrijven de kans om hun bedrijf via onze mooie vereniging optimaal te promoten en andere lokale ondernemers te leren kennen en daarmee hun netwerk uit te breiden. In deze flyer wordt de uitwerking van dit idee nader toegelicht en verduidelijkt.

Wie is de Businessclub?
De Business Club is de schakel tussen onze vereniging en het  bedrijfsleven. De Businessclub wordt namelijk de nieuwe
hoofdsponsor van v.v. Oudehaske! Met de Businessclub worden de sportieve en financiële doelstellingen van de club ondersteund.
De doelstelling van de Businessclub is als volgt:
  • Financieel ondersteunen van onze voetbalvereniging;
  • Ondernemers met een oranje-zwart hart een platform bieden  om met elkaar in contact te komen. Waar gezelligheid voorop  staat.
Wat houdt de Businessclub in?
De Businessclub bestaat uit een groep sponsoren die voetbalvereniging Oudehaske een warm hart toedragen. Gezamenlijk zijn zij bereid om te investeren in onze vereniging. Hier staat natuurlijk ook wat tegen over, namelijk: er worden door de Businessclub diverse activiteiten georganiseerd. Deze bestaan onder andere uit: een keer per seizoen een algemene ledenvergadering met daarbij een interessante spreker, bedrijfsbezoek met aansluitend een hapje en een drankje en een dagactiviteit als afsluiting van het seizoen. Al deze activiteiten zijn voor u de ideale gelegenheid om een onderlinge band te creëren en uw netwerk uit te breiden.

Wat doet de Businessclub?
In eerste instantie wordt een keer per drie seizoenen een deel van de opbrengst van de Businessclub besteed aan nieuwe tenues voor het
eerste elftal. Daarnaast stelt de Businessclub een bedrag aan de  voetbalclub beschikbaar. Verder wordt in samenspraak met het bestuur andere noodzakelijke uitgaven afgestemd. Hoofdzakelijk is de opbrengst voor algemeen gebruik, zowel voor de senioren-, vrouwen- en jeugdelftallen. Hierbij kan onder andere gedacht worden aan trainingsmaterialen.

Wat levert het op?
Als organisatie willen wij de bedrijven uit de Businessclub vanzelfsprekend ook iets terug bieden, deze tegenprestatie bestaat uit:
  •   Eenmalig per seizoen toegang tot  de sponsoravond.
  •   Meermaals een bijeenkomst met de Businessclub.
  •   Kosteloos een reclamebord (250x60)  langs het hoofdveld.
  •   Vermelding van uw bedrijfslogo op  reclamebord op de voorgevel en  kunstgrasveld.
  •   Gratis toegang tot wedstrijden van  Oudehaske 1.
  •   Vermelding van uw bedrijfslogo op  de sponsorpagina.
  •   Vermelding van uw bedrijfslogo op  ClubTV in de kantine.
Wat kost een lidmaatschap?
Wilt u ook de vereniging Oudehaske financieel ondersteunen? En meermaals per seizoen gezamenlijk met iedereen die net als u over een oranje-zwart hart beschikken, leuke activiteiten beleven? Dat is al mogelijk voor €1000,- per seizoen.

Informatieflyer
Wilt u alles eens nog eens rustig en overzichtelijk nalezen?  Dan verwijzen wij u graag door naar onze informatieflyer.